Mabel Matiz'i ilk dinlediğimde çok da ilgimi çektiğini söyleyemem. Sonradan düşündüğümde bu ilgisizliğin sebepleri kısaca; karmaşık gitar tınıları, kuvvetli vokal ve sert sözlerin olmayışı. Bu tamamen benim müzik zevkimle alakalı bir durum. Yeni şeylere alışmak kolay olmuyor, benim için de olmadı.
Bu grupta tizlere çıkabilen bir vokal ya da çılgınca çalan insanlar yok; mâna ön planda. Gittiğim 2 konserinde de grup işini ciddiye alıp güzel performanslar sergilemişti. Politik tavrı ve demeçleri de takdirlik. Lafı uzatmayacağım; Mabel'in şarkılarını yorumlamak benim için zevkti, Sultan Süleyman'la başlayalım;
Bu grupta tizlere çıkabilen bir vokal ya da çılgınca çalan insanlar yok; mâna ön planda. Gittiğim 2 konserinde de grup işini ciddiye alıp güzel performanslar sergilemişti. Politik tavrı ve demeçleri de takdirlik. Lafı uzatmayacağım; Mabel'in şarkılarını yorumlamak benim için zevkti, Sultan Süleyman'la başlayalım;
Mabel Matiz; Aysel Gürel'in bu çok değerli parçasını yorumlarken üzerinde çok da oynamamış. Sadece şarkının giriş kısmını melankolik bir arpej'le yapmayı uygun görmüşler.
Kerem Gibi şarkısı belki de en güzel şarkısıdır bu albümün ama nedense diğer şarkılar kadar ilgi görmemiştir.





